Конспект уроку з французької мови у 9 класі
Тема: Готування їжі (Cuisiner)
Мета:
- практична: закріпити ЛО теми
та повторити наказовий спосіб дієслів;
- Освітня: ознайомити учнів з назвами
кухонного приладя, яке використовується в процесі готування їжі;
- Розвивальна: закріплення навичок усного та
письмового перекладу, міжособистісної комунікації
- Виховна: формування доброзичливих стосунків
у колективі, позитивного світогляду
Обладнання: підручник,
словник, зошит, картки з новими словами
Хід уроку
Початок уроку
1. Привітання з класом
Pr - Bonjour, chers élèves! Comment ca va?
Cl – Bonjour. Ca va.
Pr – Qui est de servise aujourd’hui?
E – Moi. Je suis de servise. Tous sont presents dans notre groupe.
2. Повідомлення теми та мети
уроку
Pr - Aujourd’hui on va systématiser nos connaissances d’imperatif et on
va aussi pratiquer la lexique sur les
produits. Vous allez apprendre quelles choses on peut utiliser quand o cuisine
a la maison.
3.
Уведення в іншомовну атмосферу (бесіда у режимі Pr – E1, E2, E3…)
Pr – Combien de fois mangez- vous par jour?
-
Y
a- t – il une cantine dans votre ecole?
-
Qu’est- ce que vous mangez pour le
petit dejeuner( le dejeuner, le diner)?
-
Aimez- vous les fruits? Nommez-les!
4. Перевірка
домашнього завдання.
Основна частина
1.
Подання тексту для читання
А) підготовчий етап ( запис невідомих ЛО у
словник з дошки)
Pr – Maintenant on va lire le texte. C’est la
recette . Mais premierement on va ecrire les mots nouveaux dans les vocabularies.
Faites fonder – нагріти
Casser – розбивати
Separer – відокремти
Melanger – змішати
Ajouter – додати
Ferme – загуслий,
твердий
Incorporer – додати, включити
Lisse – гладкий,
рівний
Obtenir – отримати
Prechauffer – підігріти
Verser – наливати
Un couteau – ніж
Cuit – варений,
смажений
Reussit - успіх
Б) етап читання та перекладу
В) перевірка розуміння змісту ( впр. 2 с. 77 усно).
Учні по ланцюжку читають, перекладають твердження,
а потім погоджуються з правильними та виправляють помилкові.
2.
Практика усного мовлення (монологи).
А)( впр.5 с. 78) – учні по черзі читають
запитання, перекладають та відповідають на них. (На одне запитання можуть
відповідати декілька учнів.)_
Б) (впр. 6 с. 79) – учні називають свою
улюблену страву, її компоненти та пояснюють, чому саме вона їм подобається. (E1, E2, E3…)
3. Діалогічне мовлення (впр. 7 с.79)
Використовуючи запитання вправи, учні складають
та інсценізують діалоги.( E1 – E2)
4.
Письмо.
А)( впр. 8 с. 79).
Учні письмово перетворюють речення за зразком
вправи, ставлячи їх у наказовому способі у 2 особі множини. Потім зачитують вголос.
Б)(впр.9 с. 79) – учні перетворюють речення вправи 8, ставлячи їх у
наказовому способі 2 особи однини.
Заключна частина
Pr – Votre devoir est: ecrire la recette de la plate preferee
C ’est tout pour aujourd’hui. Vos notes sont... Au revoir. Merci pour votre travail !
Немає коментарів:
Дописати коментар